miércoles, 28 de enero de 2009

ALISSA I EL PESOL ESCAPISTA

26 DE JULIOL, CAMI DE JAPO
Amb aquest titol prodieu pensar que estic a punt d`explicar una aventura erotico-festiva.
Alguns llegirieu entre linies.Em sap greu.
L`Alissa es una noia de lo mes correcte i el pesol es tant rodo i verd com ha de ser un pesol.
El primer japones en conèixer podria haber estat la Yuki, en Yashi o qui sap si el mateix capita Tanaka.
Pero no. Sentada al meu costat l`Alissa lluita contra la impertinent tasca de salvar els pesols que s`escapen deliveradament del seu plat.
Un per un , com qui fa recompte, apreta les galtes de cada boleta verda amb els palillos que fa servir per coberts.
Malgrat l`esforc i la cura que hi posa , algun espavilat acava rodant per la falda , apareixent i desapareixent entre els plecs de la manta de l`avio.
L`arribada de l`apet talla la conversa que tot just acava de comencar.
Com qui beneeix els aliments , justa les mans i fa un prec a l`hora que em mira com dient,
es hora d`endrepar.
I el gesto em recorda el primer grup d`educats nipons que he vist a l`aeroport de Helsinki.En un anar i venir de reclinacions mes o menys intenses, s'han posat a saludar els uns als altres.
Perque us feu una idea , es com si un grup de 24 congresisites es posessin a donar la ma els uns als altres sense que cap quedes sense una bona encaixada.
El matís es en aquest cas , que les sutils reberencies del grup , en odre aleatori, convertien el cordial protocol en una dansa extranya de cossos encarcarats.
Ells es despedien, pero jo tot just us saludo desde l`avió .KONICHIWA!!!!!!
L`Alissa treu l`anorak de plomes , estira la manta i es posa a dormir en l`incomode seient que patim els que viatgen en economy class.
Abans, veient que dominava el tema alpinisme, he aprofitat per pendre nota de les explicacions que m`ha fet sobre les muntanyes del japo. La informació de primera ma sempre s`agraeix.
I despres ja ha vingut la lalrga i pesada nit sobrevolant parts d`aquest planeta que sempre quedaran per descobrir.
Tinc ganes d`aterrar en un nou pais per coneixer i si la gent es la meitat d`amable que la circumstancial companya de seien o educats com el grup de helsinki, ja sera prou bo.
Fins aviat

No hay comentarios: